YOU SAY WHAT ?

ASSALAMUALAIKUM



sedar tak sedar , dahh 'hari bapa' .. sekejab lagii dahh 'bulan puasa' lepas tuu dahh 'hari raya' .. sedar tak sedar . tiba-tiba pulak sesat birthday aku . muahaha

sapelah yang berani sangat cilok aku punyaa masa nihh ? semua benda aku buat last minute . ehemm , KGT pon aku dahh nak NYARIS siap . nyaris jeaa . itupon belambak tak siap lagii . haiihhh , penat aku berdebat dengan hati nk buat KGT tuu . tapii aku buangkan masa seharian aku baca novel . 

antara hati dengan aku :

me: sedapnyaa lahh dok atas katil smbil bace novel nihh
hati: yo ! bilaa kau nak buat KGT hang ? mampuihh kena marah dengan your parents kang !
me: alaaaa , jab nantilahh . 

2 jam kemudian

hati: ehemm . tak berganjak-ganjak lagi dari katil tuu ?
me: suka HATILAH
hati: ehemm . aku suruh kau buat KGT kan tadii ?
me: aihhhh , sabarlahh . sikit jeaa lagii nak habis novel nihh . bising jelaa kau

keesokkan hari

me : alamak ! dahh ahad dahh ke ? aihhh , tak sentuh KGT ! mampuihhh aku .
hati : baru kau tahuu . cepat lahh buat .
me : haa ? jabb nantilah . novel tak habis lagii .
hati : fine

beberapa jam kemudian

me : yahoooo ! dahh habis pon . ahhh sedap betul ceritanyaa :))
hati : ada aku kisah ? dahhh cepat wat KGT
me : jablahh .
akal : laparlahh . nak makan !
me : jooooooom .
hati : errrrrrr , akal hoiii , bilaa kau muncul ? menyibuk jeaaa .

beberapa jam kemudian

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh !

hati : siapa yang jerit tak ingat dunia tuu ?
me : huuuuhhhh .
hati : bisinglah kau .
me : akal ! help meeeee please ! cam mana nihhh ? KGT tak siap .
hati : muahahahahaaa .


padan muka


haihhh , jadual harian aku nii dahh teruk gilaa . skejab baca buku , sedar tak sedar . mata aku dah menghadap tibii . cis

lepas tuu , kononnya laa nk tngk internet jabb . tuptaptuptap . mukabuku lahh , tweettwoot laa . haiihhh . apa sudahh jadii ? *aku rasa memang dari dulu lagii aku cam gini . susah betul nk ubah .