BILAA NAK RAYA ??



assalamualaikum

bilaaa ehh nak raya ? molehh tak aku skip puasa . terus jeaa RAYA ? molehh takk ? pleaseee ! hmm , rindulahh kenangan tahun lepas . mintak maaf dekat orang , main mercun , tangkap gambar mcm tak ingat dunia , makan kuih raya macam tak makan setahun . minum air berlitre-litre .


yang paling aku suka , pegii rumah orang dapat duit raya !! dok dekat jeaa sape-sape yang pegang sampul .. dupdapdupdap , buatbuat mukaa kiutt sikit .


yeahh ! dapat pon duit !!

lepas tuu , sampai dekat bilik , kiraakiraa dapat brape . tngk - - - - lahhh seringgit jea ? mak kedekut ! rumah bkn kemain lagii . tapii aku dapat seringgit ? huhhhh .
ade tuu lagii best ,



" ehh nihh dahh besar nihh , tak payahlahh ehh duit raya . dahh pii main jejauhh . "



hampehh .

so , korang target duit raya korang brape ?? cepat piii stalk kedai hanpon , laptop , camera DSLR cepatt . bhahaa , kiraakiraa sikit brapa urat muka korang nk buat mukaa kiuttmiutt nk dpt duit raya hanyaa nk belii barang-barang yang tertara di atas tuhh .

hmm , aku rase aku nk prepare untuk puasalahh cmnihh . tak sabar rasanyaa nk ambik pahala banyak2 pada bulan puasa nnti . hehee .








ya , aku cemburu kat dorang berdua tuu . mesti dapat banyak duit raya . haishhhh :(