CONTENG-CONTENG :DD

Assalamualaikum .

korang , tak tertanya-tanya ke aku duduk dekat mana ? tak tertanya-tanya ke aku lahir dekat mana ? tak tertanya-tanya ke aku  .................. okay . STOP . merapu jeaa . 

cutii pon dah semakin singkat . homework waa macam tak ade cap jarii waa . laptop waa nii ( bukan laptop waa pon ), perghh . suci jeaa . tak ada kekotoran pon dekat keyboard . ( dahh setiap hari bukak , tutup laptop . homework ? aku pandang pon tak rasanyaa )

ehhehh , aku dahh obses conteng gamboo . muahahaaa ! habis aku tengok album photo yang mana boleh diconteng-conteng ..

 haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahaaa *syok sendiri laa pulakk .



okayy , itu bukan arak ya wahai sekalian . air yang bergas . menakutkan woooo . tiup jeaa dalam air tuu , pufff buih-buih keluar .



 ( FiqryFadhilsnapthiss ) sekali pandang , mak aihhh ! " aku tak curik anak kau laaa !!" -- berdebat dengan binatang tuhh .



gamboo tuu sebenarnyaa , aku dengan abang aku . aku editkan , terhasil laa ituuu o___O


wahai manusia sekalian . contenglaa apa yang korang nak conteng . asalkan , korang boleh luahkan perasaan melalui "kecontengan" ituu .. conteng jangan dekat gamboo yang ORIGINAL , contenglaa dekat fotokopi punyaa ke , surat khabar yang lama ke . apa-apa jelaa . asalkan bila makbapak korang marah bila terconteng benda yang penting , jangan libatkan aku :)) 

express your feeling with your pictures OR express your feelings with your scrible a.k.a conteng !!