they are my drugs :P

tertanya-tanya tak aku punyeee bestiee sape ? tertanya-tanya tak aku nii perangai macam mane ? tertanya-tanya tak kenapa aku ni tergila-gilakan ps2 ? tertanya-tanya tak kenapa gelaran/nama aku jadii kak nina ???


tak tertanya-tanya ke korang kenapa aku buat post sebegini ? *tak tertanya-tanya sudahlaa -_____-


yess . aku dikelilingi oleh lelaki . balik kampung . jumpe batang hidung sepupu lelaki aku yang so childish tuu . dekat rumah , jumpe batang hidung si teruna tuu . pegii dapur , jumpalaa perempuan2 sekalian . muahahaa .

aku pulak dekat mane ? ohhh nun sanaa . . . . . . . . . . 



nampak tak ? perempuan yang memakai baju biruu tuu ? yesss . PS2 man !



them :  "kak nina ! nak main game tak ? kita main guitar hero laa ehh ? "

me :  "NAK !!! bagi akak controller !! "

them :  "kak nina ! jom lawan jom ! tiga lawan satu . okay ?"

me :  " OKAYY ! "







duluu , akulaa ketua bagii dorang .. mase dulu , mane ade ps2 .. so , kita orang reka laa sebanyak game yang kita orang boleh fikir . askar-askar ? boloskan diri anda ? opis-opis ? akademi fantasia ? culik-culik ? mari menari ? kapal-kapal ? masak-masak ? kereta-kereta ? you named it . doranglah membuatkan aku jadii SEDIKIT MATANG . sikit jelaa . bab-bab ,



" ishhh , bagilah kimal main dulu "
or
" apa kau ! sepak-sepak orang pulakk "

aku : " oii , ade nak kena lepuk ke ? JOM LAWAN . "


 merekalah JUNIOR . game yang mereka hanya tahu hanyalah PS2 .. kecuali yang berbaju merah tulaa . muahahaaa


 sekarang aku nii dah dua tahun dekat sekolah menengah . sepupu lelaki aku tuu , semua pandang serong jeaa kat aku .



mereka : " eeeeeeeee , kak nina kalau main bola , haihhh . entah dapat ke tak dia masuk bola dalam goal . entah-entah , sepak pon tak reti "


okayyy , itu EVIL .. ehhh tolong sikit ! sape yang selalu korang gaduh ? aku jugak . ehh sape yang selalu main game dengan korang ? aku jugak . niii , bola sepak . daripada kecik duluu aku yang ajar korang main . (ehh , bab tuu tak adelaa kan ) nii , korang yang sindir aku pulakk . derrrrrrrrr .

 yess , dorang SELALU pandang serong dengan aku . kalau aku kalah SIKIT jeaa . abislaa . kenaa sindir . bilaa aku menang jeaa an . perghh kembang semangkuk . muahahaa .

this man , yeahhh that ONE ..
he mad me who I BECOME todayy :))



don't play-play with your kak nina maaaaa !!