masa . berlalu .

hello dan assalamualaikum !

ehemm , akhirnya pra peperiksaan akhir tahun dah habiss . tapiiii ! peperiksaan akhir tahun belum mula lagii . ahhh cepatnya masa berlalu . aku rasa aku baru nak ambik UPSR . bhaha . tuptaptuptap , PMR ??


tidaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak !




ahhh malasmalasmalasmalas . ungkapan yang normal diucapkan oleh setiap pelajar ya . muahahaa , ohh dan hari ni hari last aku duduk dekat kelas zaman tahun lepas aku ..  kelas form 1 aku . terimbau kembali kenangan manis , pahit , masam , cuka , dan sebagainyaa . ehh tapi susah nak ingat baliklah kenangan tuu sebab cat kelas tuu dah tukar . muahaha .

ahhh kenapa cepat sangat masa berlalu ? kalau ada stopwatch pon tak tentu lagi boleh berhentikan masa . ciss

apa apa pon , selamat berjuang kepada sesiapa yang menghadapi peperiksaan , kepada budak UPSR daaan PMR , berjuang kepada-Nya supaya keputusan korang okayokay belakaa :']



aku sayang sejarah dan aku harap sejarah sayang aku jugakk . muahahaa