KEREPEK :]

selamat .. hari rayaa , kepada saudara serta saudari .. setahun hanya sekali , merayakan hari yang mulia ini ..

ehhehh ? dah nak raya eh ? astaghfirlahalazim .. tak sedar !


**   ***   *****   ****   ***   **
you sudaa nyanyok ahh ? itupon tak ingat bilaa mau laya ( *raya ).

ehh ape ni amoi , ai dah lama tak tengok kalenderlahh . *senyap seketika .. ehh amoi ! you pon tak saba mau raya ahh ?


ehh mestilah ! ai punyaa pamili mau oliday sakan punyaa . muahahaa . you ingat you solang jee ke oliday ? ai pon oliday tahuu ! ehh baju laya you walna ape ahh ?


err , itu punyaa warnalahh . gitugitulahh .

ee you ni , cakap sajalah walna ape . itupon mau lahsia ka ?


ehemm , takdelah amoi . ehh lain kali jelaa kita berbual lagi ya ? ai kena tolong mak ai buat kuih . ehh Devarini diaa pegi mana haa ? dah lama ai tak dengar cerita .

fuyoo , you buat kuih haa ? mesti manyak sedap woo . ohh Devarini ? hari tu ai dengar cerita .. *blaablaablaa potpetpotpet ..


SKETSA 1 MALAYSIA MAAA ..


ehemm , so amacam kuih raya korang ? banyak sedap takk ? muahaha . ehh aku nak kongsi nii , (bukan gong xi facai tau ) aku nak buat kad untuk atuk dengan nenek aku . tapi aku punyaa mood , naik turun bukit jugaklahh . kotkot kad aku tak menjadi , menyesal pluss geram pluss taubatlah aku .

bzzzzzzzzzzzzzz *nyamuk lalu seketikaa



 *tadaaaa . tutup mata sikitt , ya aku tahu . mmng bersepahkan . muahaha


 err tuu aku beli dekat kedaii :]


 ahhh , ape kejadahlah aku buat tuu .


 macam mana nak buat *di sebelah kiri tuu jadi macam di *sebelah kanan tuu O.O


 ehemm , takdelah jari aku tu kotor mana ..


 kalaulah aku yg buat sendiri bunganyaa . fuhh


 omeykan omeykan ? itu memang aku punyaaa yaa :p


 nampak tak coraknyaa ? =__-


 winnie the pooh :]

*pap ! ambik kau nyamukkk :p


err tak siap lagi sebenarnyaa aku punyaa kad . korang doakanlah ehh kad tuu menjadi . bhehee , aku ni senang jeaa nak malas . sekali korang tengok aku rajin , selamanyalah aku malas . *ehh macam peribahasalah pulokk .

terima kasih kerana sudi membaca !


jikalau korang tekan butang like , korang macam pooh di atas ! muahahaa #jk