semoga berjaya ..

assalamualaikum

*di kedai makan mamak, terdapat dua orang wanita sedang berbual sambil menikmati mee goreng mamak*

D: hmm. kenapa orang tak berlaku adil dekat aku. setiap hari ada jea orang marah aku, padahal bukan salah aku pon. lepas tu ada jea orang pandang aku semacam. aku tahulah aku miskin, dapat kerja dekat sini pon dah kira nasib. tapi perlu ke pandang rendah dekat orang miskin macam aku? aku pon nak jadi normal macam orang lain. yang ada duit, yang dapat makan dekat restoran yang dasyatdasyat. apa salah aku?!

W: sabarlah eh? ni dugaan buat engkau. semua ni untuk kau dapatkan pahala. kau nak kan masuk syurga? sabarlah eh? lambat laun dorang dah tak pandang kau semacam, mesti dorang penat nak tngk kau setiap hari. janganlah sedih okay?

D: hmmm, terima kasih buat nasihat tu. mujurlah kau kawan aku yang setia! sayang kau!

W: hehe. samasama. apa gunanya kawankan? dah jom. lunch hour dah habis dah ni. kena sambung kerja balik.

D: hehe. ohh ha ahh. okay jom!..
TAMAT

macam mana hari korang hari ni? okayokay belaka? ahahaa. cuti sekolah kali ni aku banyak tengok tv, tweet, sergah belog orang dan lainlain. tapi.... buku sekolah mana pergi? jawapan dia .....


ada jea atas meja belajar. ahahaha. *okay tak lawak pon* emm apaapa pon, teruskan maju jaya untuk ulangkaji, buat mereka yang sebaya dengan aku tuu. tahun depan PMR... *tak perlu kata apa lagilah kan*

so, aku doakan korang berjayaaaa! yang tahun ni ambik PMR, aku doakan korang dapat 8A!!!! woo woo.