blaaaablaaablaaaa

...............................
.
.
.
.
.
.

no words to describe how I'm feeling today . nothing had happened , just the basic things I do everyday ( jaaaaaaaaaaaaab . translate kpd bm )

setiap hari bagi aku istimwewa , sbb Allah panjangkan umur aku utk melihat keindahan yang dia bagi dekat umat-umat diaaa .

kalau aku balik jeaa dri skola , mesti aku nk tngk matahari .. kalau laa ade kamera dekat tangan akuu . dah berzmn aku snap .. ( ohh , aku skolaa ptg , mase tulaa matahari nk terbenam .. amazing ! )

ujung minggu nihh bnyk mende kena buat .. FOLIO , FOLIO , dan FOLIO . lps tuu ade kenduri kahwin , dan kene blik kg . jadual sungguh padat . tpii yang pling aku ta sabar , nk jumpe DIEGO dgn DORAA  !!




yeahh , comel ta ? kura-kura tuu bkn aku punyaa , sepupu punyaa . mula-mula mmng geli nk pegang . tpii lama-lama teruja pulakk . ishh , ta sabo nk blik kg !







ohh , yang kura-kura merah tuu , anisnadiaishak punyaa . hahaaa . nak dekat same saiz pulak tuu .